آمار ماندگاری نام حضرت علی‌اکبر(ع) به هنرنمایی او در عاشورا بر می‌گردد - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: چهارشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۱ / ساعت ۰۲:۴۷:۲۵
  • شناسه خبر: 825

ماندگاری نام حضرت علی‌اکبر(ع) به هنرنمایی او در عاشورا بر می‌گردد

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به رابطه هنر و ماندگاری خالق آن رمز ماندگاری نام حضرت علی‌اکبر(ع) را هنرنمایی او در روز عاشورا دانست. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا و به نقل از ستاد خبری جشنواره حضرت علی‌‌اکبر، محمد عباسی با تشکر از مسئولان برگزاری جشنواره هنری حضرت علی‌اکبر(ع) در وزارت  فرهنگ و […]

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به رابطه هنر و ماندگاری خالق آن رمز ماندگاری نام حضرت علی‌اکبر(ع) را هنرنمایی او در روز عاشورا دانست.

خبرگزاری فارس: ماندگاری نام حضرت علی‌اکبر(ع) به هنرنمایی او در عاشورا بر می‌گردد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا و به نقل از ستاد خبری جشنواره حضرت علی‌‌اکبر، محمد عباسی با تشکر از مسئولان برگزاری جشنواره هنری حضرت علی‌اکبر(ع) در وزارت  فرهنگ و ارشاد اسلامی به ویژه حمید شاه‌آبادی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: همکاران ما در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اهداف جشنواره را شناخت هنرمندان و حمایت و توسعه از هنر قرار داده‌اند که این هدف کار بزرگ و عظیمی است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری پیرامون عجین‌بودن هنر با هر چیز برای ماندگاری آن گفت: ماندگاری نام حضرت علی‌اکبر(ع) به هنرنمایی او در عاشورا بر می‌گردد راهی که او رفت مقصد همه عاشورائیان و  حقیقت‌گرایان است.



علمی و فن آوری