آمار برگزاری جشن گلریزان برای زندانیان جرایم غیرعمد با حضور علی پروین - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: پنج شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۱ / ساعت ۰۴:۱۹:۰۱
  • شناسه خبر: 969

برگزاری جشن گلریزان برای زندانیان جرایم غیرعمد با حضور علی پروین

 مدیرعامل ستاد دیه استان تهران گفت: مراسم جشن گلریزان ستاد دیه استان تهران روز یکشنبه با حضور علی پروین در ورزشگاه شهدای چیذر برگزار می‌شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا به نقل از خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی ستاد دیه، حسن حدیدی مدیرعامل ستاد دیه استان تهران گفت: ستاد دیه در روز […]

 مدیرعامل ستاد دیه استان تهران گفت: مراسم جشن گلریزان ستاد دیه استان تهران روز یکشنبه با حضور علی پروین در ورزشگاه شهدای چیذر برگزار می‌شود.

خبرگزاری فارس: برگزاری جشن گلریزان برای زندانیان جرایم غیرعمد با حضور علی پروین

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا به نقل از خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی ستاد دیه، حسن حدیدی مدیرعامل ستاد دیه استان تهران گفت: ستاد دیه در روز یکشنبه ۴ تیر در ورزشگاه شهدای چیذر جشن گلریزانی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: علی پروین سفیر ستاد دیه کشور در عرصه ورزش نیز در این مراسم حضور دارد.

حدیدی با بیان این‌که «این برنامه از شبکه رادیویی ورزش به صورت مستقیم در محل برگزاری مراسم پخش می‌شود» خاطرنشان کرد: به دلیل این‌که سنت جشن گلریزان توسط شهید لاجوردی در ابتدای تأسیس ستاد دیه کشور از زورخانه برگرفته شده، ما دوباره درصدد هستیم تا به کمک جامعه ورزشی و سایر نیکوکاران و خیرین علاوه بر جمع‌آوری کمک‌های نقدی به منظور آزادسازی زندانیان غیر عمد و غیر کلاه‌برداری واجد شرایط کمک این بزرگواران را در عرصه آموزش و پیشگیری از ورود ناخواسته افراد به زندان‌ها فرهنگ‌سازی کنیم.

وی افزود: علاوه بر این‌که تعدادی از ورزشکاران نام‌آور ایران در این مراسم حضور دارند از تمامی علاقه‌مندان نیز دعوت می‌شود تا در این مراسم حضور داشته باشند.



علمی و فن آوری