آمار اقتدار جمهوری اسلامی ایران از برکت قرآن کریم است - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: پنج شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۱ / ساعت ۰۶:۰۳:۳۰
  • شناسه خبر: 985

اقتدار جمهوری اسلامی ایران از برکت قرآن کریم است

معاون اول رئیس‌جمهور قرآن کریم را عامل جلوگیری تهدیدها برشمرد و گفت: اقتدار جمهوری اسلامی از برکت قرآن کریم است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا به نقل از خبرنگار قرآنی فارس، محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس‌جمهور با حضور در همایش بین‌المللی پژوهش‌های قرآنی طی سخنانی قرآن کریم را سد محکمی در برابر اندیشه‌های باطل دانست […]

معاون اول رئیس‌جمهور قرآن کریم را عامل جلوگیری تهدیدها برشمرد و گفت: اقتدار جمهوری اسلامی از برکت قرآن کریم است.

خبرگزاری فارس: اقتدار جمهوری اسلامی ایران از برکت قرآن کریم است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا به نقل از خبرنگار قرآنی فارس، محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس‌جمهور با حضور در همایش بین‌المللی پژوهش‌های قرآنی طی سخنانی قرآن کریم را سد محکمی در برابر اندیشه‌های باطل دانست و گفت: تا قرآن در کشور ما حکومت می‌کند هیچ تهدیدی به ما آسیب نمی‌رساند و اقتدار جمهوری اسلامی ایران از برکت قرآن کریم است.

وی تدبر در آیات قرآن را راه رستگاری بشر دانست و گفت: مسابقات بین‌المللی قرآن کریم باید تنها در رشته‌های حفظ و قرائت فعال نباشد و در راستای تدبر نیز گام بردارد و مقدمه‌ای برای این موضوع باشد.

رحیمی با اشاره به فرمایشات بزرگان و اهل بیت (ع) مبنی بر اعجاز گوناگون قرآن، تنها راه نجات بشر را پناه بردن به قرآن کریم دانست و گفت: آزادی آزادیخواهان و انقلابیون جهان در سایه قرآن محقق می‌شود و امید است مسلمین جهان با توجه به این عامل وحدت‌بخش بتوانند فرامین انسان‌ساز قرآن را به کار گیرند و زمینه ظهور حضرت ولی عصر(عج) فراهم شود.

بنا بر این گزارش محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس‌جمهور و سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از برترین مقالات ارائه شده به همایش بین‌المللی پژوهشهای قرآنی تقدیر کردند.



علمی و فن آوری